بدون تو

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

شب من پنجره ای بی فردا...

روز من قصه تنهایی ها...

مانده بر خاک و اسیر ساحل...

ماهی ام ماهی دور از دریا...

هیچ کس با دل آواره من...

لحظه ای همدم و همراه نبود...

هیچ شهری به من سرگردان ...

در دروازه خود را نگشود...

ابر دلتنگ پر از بارانم...

پای من خسته از این رفتن بود...

قصه ام قصه دل کندن بود...

دل به هر کس که سپردم...

راهش افسوس جدا از من بود...

صخره نشود از باران...

گریه هم عقده ما را نگشود...

آخر قصه من مثل همه...

گم شدن در نفس باد نبود...

روح آواره من بعد از من...

کولی در به در صحراهاست...

میرود بی خبر از آخر راه...

همچنان مثل همیشه تنهاست...



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت23:28---13 آذر 1389
شبی گفتم به او با بی قراری/به غیر از من کسی را دوست داری/دوچشمش از خجالت بر هم افتاد/میان گریه خود گفت آری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 13 آذر 1389برچسب:,ساعت8:53توسط عاشق | |